Amb gran il·lusió donem la benvinguda al curs 2024/2025, un nou capítol en la vida de les vostres criatures, els qui arriben a la nostra escola com a xicotetes llavors plenes de vida i possibilitats. Este inici és un moment de moltes emocions, incertesa, entusiasme i tal vegada una miqueta de nervis. Units de la mà escola i família, crearem a poc a poc un espai on cadascun i cadascuna puga sentir-se en calma i amb seguretat.
El respecte i la confiança seran dos dels pilars fonamentals sobre els quals anirem construint cada dia el valor immens que té la infància.
Entenem que cada criatura és única, amb el seu propi ritme i personalitat, i és el nostre deure, i també el nostre privilegi, acompanyar-les en este viatge, oferint-los la cura, l’atenció i el respecte que mereixen.
En este procés, les nostres xiquets i xiquetes començaran a tirar arrels, primer de manera subtil i després, cada vegada amb més força, aniran creixent i florint en tots els àmbits del seu desenrotllament. Ens comprometem a ser jardiners atents, que cuiden i nodrisquen cadascun d’aquests brots, fomentant un creixement sa i ple d’amor.
Estem segures que este curs serà un temps d’aprenentatge compartit, de creixement i de profundes connexions. Junts i juntes, com a comunitat educativa, cultivarem un entorn on cada criatura se senta valorada, respectada i volguda.
BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA VOSTRA SEGONA LLAR!!


Bienvenidos y bienvenidas a vuestro segundo hogar
Con gran ilusión damos la bienvenida al curso 2024/2025, un nuevo capítulo en la vida de vuestras criaturas, quienes llegan a nuestra escuela como pequeñas semillas llenas de vida y posibilidades. Este inicio es un momento de muchas emociones, incertidumbre, entusiasmo y tal vez un poquito de nervios. Unidos de la mano escuela y familia, crearemos poco a poco un espacio donde cada uno y cada una pueda sentirse en calma y con seguridad.
El respeto y la confianza serán dos de los pilares fundamentales sobre los que iremos construyendo cada día el valor inmenso que tiene la infancia.
Entendemos que cada criatura es única, con su propio ritmo y personalidad, y es nuestro deber, y también nuestro privilegio, acompañarlas en este viaje, ofreciéndoles el cuidado, la atención y el respeto que merecen.
En este proceso, nuestras niñas y niños empezarán a echar razas, primero de manera sutil y después, cada vez con más fuerza, irán creciendo y floreciendo en todos los ámbitos de su desarrollo. Nos comprometemos a ser jardineros atentos, que cuiden y nutran cada uno de estos brotes, fomentando un crecimiento sano y lleno de amor.
Estamos seguras de que este curso será un tiempo de aprendizaje compartido, de crecimiento y de profundas conexiones. Juntos y juntas, como comunidad educativa, cultivaremos un entorno donde cada criatura se sienta valorada, respetada y querida.
¡¡BIENVENIDOS Y BIENVENIDAS A VUESTRO SEGUNDO HOGAR!!
